Évente díjazza a közös sikerekhez ismereteikkel, tapasztalataikkal és munkájukkal kiemelkedően hozzájáruló partnereit az Oracle. A vállalat az „Év felfedezettje” díjat ezúttal is, mint hagyományosan, a HOUG szakmai konferencián adta át, idén a 4iG-nek. Az elismeréssel a 4iG felhőtechnológiák iránti nyitását értékelte kiemelkedőnek az Oracle, mivel a részvénytársaság jelentős energiát fektetett a világcégnél elsődleges stratégiai termékként kezelt Cloud szolgáltatásokba.
Az informatikai biztonsági megoldások elismert szereplője, a One Identity szintén elismerte a közelmúltban a 4iG szakmai felkészültségét és partneri együttműködését. A jogosultság- és hozzáférés kezelési (IAM) piac globális szállítója ugyancsak saját, nemzetközi rendezvényén díjazta a vállalatot, „Közép-Kelet Európa év partnere” címmel, amiért egy nagy projektben kiemelkedő gyorsaságú és minőségű együttműködést nyújtott.
De ezzel még nincs vége a díjesőnek. A Lenovo magyarországi garanciális szervizeinek
2018-as teljesítményének értékelésének eredménye alapján a legmagasabb ügyfélelégedettséggel
dolgozó szervizpartner is a 4iG lett. Szervize havonta 1000-1500 esetet kezel,
és az esetek mintegy 70 százalékát kitevő szerelési munkákat kilenc rutinos kolléga
végzi, még egyszer ennyi munkatársuk pedig az ügyfélelégedettséghez szintén szükséges
hibafelvételi, adminisztrációs, logisztikai- és szervezési feladatok kifogástalan
elvégzésével járult hozzá a rangos gyártói elismeréshez. A Lenovo mellett a Dell,
a HP, a Lexmark, az Elo, a Zebra, a Kingston és a NetApp garanciális szervizét
végzi a 4iG szervizcsapata.