Karrier

SzokePéter_AttCons_2020_e.jpg
Forrás: Attention CRM Consulting

Új ügyvezetővel bővül az Attention CRM Consulting menedzsmentje

Januártól Szőke Péter az Attention CRM Consultingnál folytatja karrierjét. Partner ügyvezető igazgatóként csatlakozik az alapító partner ügyvezetőkhöz, Folláth Csabához és Vadász Andráshoz. Az Attention CRM Consulting elsősorban Salesforce-bevezetéssel és CRM-tanácsadással foglalkozik értékesítés, marketing és vevőszolgálat területeken. Ez előtt az Isobar Budapest ügyvezető igazgatója volt.

Szőke Péter belépésének legfontosabb célja, hogy az Attention a következő tíz évben – fenntartva eddigi növekedési sebességét és megtartva a hazai piacvezető CRM tanácsadó cég szerepét – nemzetközileg elismert konzultáns céggé váljon. Az új partner ügyvezető igazgató az üzleti és marketing-konzultációs tevékenység fejlesztéséért, a cég hazai nagyvállalati szolgáltatásainak további fejlesztéséért és a nemzetközi terjeszkedés támogatásáért felel majd.

Így fogalmazott csatlakozásával kapcsolatban: „Nagyon inspiráló egy olyan csapathoz csatlakozni, akikkel közös a víziónk és az értékeink. Közös célunk, hogy a hazai CRM- és marketingautomatizációs piacon vezető Attentiont hamarosan olyan, nemzetközileg is számontartott szereplővé tudjuk tenni, amely innovatív, digitális CRM-megoldásokkal járul hozzá ügyfelei üzleti sikereihez.”

A szakember több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik stratégiaalkotási, transzformációs és digitális területeken. Számos iparágban és a régió több országában dolgozott globális ügyfelekkel. Karrierjét a Boston Consulting-nál kezdte, ahol tíz évet töltött tanácsadóként. Az Isobar vezetése előtt a Deloitte stratégiáért és digitális szolgáltatásokért felelős igazgatója volt, korábban pedig a KPMG Data & Analytics üzletágának vezetője. A hazai startup-életben befektetőként és mentorként vállalt szerepet.