Trendfigyelő

15_crm_future_8.jpg
Forrás: ITB
Semmi sem merül feledésbe

Az ipari szektornak is jól jön a CRM

Az ipari területen tevékenykedő KKV-k számos olyan problémával küzdenek, melyre egy jól működő CRM rendszer megoldást nyújthat. De miből tudhatja egy ipari cégvezető vagy értékesítési vezető, hogy neki CRM-re van szüksége?

Lássunk rögtön néhány gyakorlati példát! Vezetőként ön nem lát rá a területi képviselők munkájára. Nem tudja, hogy ki, mikor és mit csinál, milyen eredménye van a tevékenységének. Mindenki külön életet él a munkahelyén, és exceleket kell bogarásznia, ha valamit meg szeretne tudni.

Szalasztott már el jó üzleti lehetőséget? Az ígért telefonhívások rendszeresen elfelejtődnek, később pedig már kellemetlen felhívni az érdeklődőt – ismerős helyzet? Vagy nincs követve az árajánlatküldés, pedig lehet, hogy már csak egyetlen telefonhívás hiányzik a nagy üzlet nyélbe ütéséhez. De az is gond, ha a meglévő ügyfeleknek sem tudnak személyre szabott ajánlatokat küldeni.

Tovább is van még. Ha nem tudja a rendeléseket azonnal ellenőrizni, visszakeresni a fontos határidőket, kikeresni egy ügyfél telefonszámát, vagy elfelejtette, hogy két napja mit beszélt meg az érdeklődővel. Ha a területi képviselők nem motiváltak, egyáltalán nem fektetnek energiát a hideg megkeresésekbe. Nem akarnak új ügyfeleket megnyerni, mert az nehezebb munka, a jutalékot a meglévő kapcsolatokból szedik össze. Nos, könnyen lehet segíteni mindezen.

 

Már számos ipari cég használja

Ha önnek is a fentiekhez hasonló gondjai vannak, akkor csatlakozzon ahhoz a 86 ipari céghez, ahol már sikeresen megoldották ezeket a problémákat a MiniCRM segítségével! Ők főként az információáramlás javítására, a feledékenységek megszüntetésére, a meglévő ügyfelekből való bevétel növelésére, és a területi képviselők motiválására használják a rendszert. Nagy előny, hogy a MiniCRM-nél magyar nyelvű támogatást és folyamatos segítséget kaphat a bevezetéstől a magabiztos használatig. Közösen találhatják ki azokat a megoldásokat, amelyek a cég egyedi folyamataihoz tökéletesen igazodnak. Nincs szükség hosszú és bonyolult fejlesztésekre, a MiniCRM megoldásai minden vállalkozásra azonnal testre szabhatóak.

 

Tapasztalatok első kézből

Az X-Compress Hungary például gépeket forgalmaz, szervizel és javít. Ezeket a gépeket évente vagy üzemóránként kell karbantartani, azonban ezt gyakran elfelejti az üzemeltető partner, vagy csak akkor jut eszébe, amikor már elromlott a gép. Kovács Tamás vezetőként jól kihasználja a MiniCRM adta lehetőségeket. “Ha szólunk a partnereknek időben, akkor általában kérik is a karbantartást. Nekünk ebből van nyereségünk, ha ezeket megcsináljuk. Ha időben el vannak ezek a munkák végezve, az hosszútávon annál több bevételt jelent. Mindezt egy szerviz modulban vezetjük a MiniCRM-ben, így semmi nem merülhet feledésbe. Egyszerűen csak rögzítjük, mikor esedékes a karbantartás, ha egy év múlva, akkor addigra. A rendszer pedig jelez, hogy mikor és kit kell keresnünk” – mesélt tapasztalatairól a vezető.

 

A MiniCRM szakértő tanácsadói ingyenes online konzultáció keretében önnek is segítenek megtalálni a legjobb, cégre szabott megoldást! Bővebb információért látogasson el a www.minicrm.hu/lp/ingyenes-kiprobalas oldalra!