Januártól Szőke Péter az Attention CRM Consultingnál folytatja karrierjét. Partner ügyvezető igazgatóként csatlakozik az alapító partner ügyvezetőkhöz, Folláth Csabához és Vadász Andráshoz. Az Attention CRM Consulting elsősorban Salesforce-bevezetéssel és CRM-tanácsadással foglalkozik értékesítés, marketing és vevőszolgálat területeken. Ez előtt az Isobar Budapest ügyvezető igazgatója volt.
Szőke Péter belépésének legfontosabb célja, hogy az Attention a következő tíz évben – fenntartva eddigi növekedési sebességét és megtartva a hazai piacvezető CRM tanácsadó cég szerepét – nemzetközileg elismert konzultáns céggé váljon. Az új partner ügyvezető igazgató az üzleti és marketing-konzultációs tevékenység fejlesztéséért, a cég hazai nagyvállalati szolgáltatásainak további fejlesztéséért és a nemzetközi terjeszkedés támogatásáért felel majd.
Így fogalmazott csatlakozásával kapcsolatban: „Nagyon inspiráló egy olyan csapathoz csatlakozni, akikkel közös a víziónk és az értékeink. Közös célunk, hogy a hazai CRM- és marketingautomatizációs piacon vezető Attentiont hamarosan olyan, nemzetközileg is számontartott szereplővé tudjuk tenni, amely innovatív, digitális CRM-megoldásokkal járul hozzá ügyfelei üzleti sikereihez.”
A szakember több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik stratégiaalkotási, transzformációs és digitális területeken. Számos iparágban és a régió több országában dolgozott globális ügyfelekkel. Karrierjét a Boston Consulting-nál kezdte, ahol tíz évet töltött tanácsadóként. Az Isobar vezetése előtt a Deloitte stratégiáért és digitális szolgáltatásokért felelős igazgatója volt, korábban pedig a KPMG Data & Analytics üzletágának vezetője. A hazai startup-életben befektetőként és mentorként vállalt szerepet.